آخرین پرواز کاپیتان افوان بر فراز آسمان ناهموار اندونزی


Sriwijaya Air SJ182 به لیست طولانی تصادفات هوایی در کشور پیوست ، جایی که در دهه گذشته تعداد بیشتری از مردم به این علت کشته شده اند ، از جمله شکایت خلبانان از فشار برای پرواز هواپیما که آنها آن را ایمن نمی دانند

کار مرمت لاشه هواپیمای سقوط کرده.
کار مرمت لاشه هواپیمای سقوط کرده.ADEK BERRYخبرگزاری فرانسه
  • اندونزی آنها هواپیما را با 62 نفر در حال سقوط به دریا و جعبه های سیاه آن پیدا کردند
  • آسیا اندونزی سقوط هواپیما را با 62 سرنشین تایید می کند

در عکس در حساب کاربری فیس بوک خود ، کاپیتان افوان کاریکاتوری از دعای سوپرمن دارد. “هر چقدر هم که بلند پرواز کنی ، اگر نماز نخوانی هرگز به بهشت ​​نمی خواهی.”عبارتی را بیان می کند که عکس فوری را همراهی می کند. بیش از 30 سال است که کاپیتان افوان نیروی هوایی اندونزی را ترک کرده و تبدیل شده است خلبان تجاری شرکت Sriwijaya Air، مدیریت یک بوئینگ 737.

صبح شنبه ، ناخدا افوان (54 ساله) از سه دخترش خداحافظی کرد و به فرودگاه بین المللی سوکارنو-هتا در جاکارتا رفت. من عجله داشتم. به حدی که او خشمگین از خانه بیرون رفت زیرا حتی وقت اتو کشیدن پیراهن کت و شلوار خود را نداشت. اما سفر 90 دقیقه ای او به پونتیاناک ، در جزیره بورنئو ، به دلیل طوفان بارانی موسمی چندین ساعت به تأخیر افتاد. سرانجام هواپیما در ساعت 14:36 ​​پرواز کرد.

داخل کابین خلبان ، کنار کاپیتان ، کمک خلبان بود دیگو ماماهیتکه شش سال کار کرده Sriwijaya Air به عنوان یک افسر ارشد اول گذشت حدود چهار دقیقه پس از برخاستن وقتی برج کنترل تماس را قطع می کند با بوئینگ پرواز Sriwijaya SJ182 با کاپیتان افوان فرمانده در دریای جاوه سقوط کرده بود.

طبق وب سایت ردیابی پرواز Flightradar24.com، هواپیما بلند شد تا در عرض چهار دقیقه به 10900 فوت (3،322 متر) برسد. سپس شروع به کاهش شدید کرد و 21 ثانیه بعد انتقال داده را متوقف کرد. 50 مسافر از جمله هفت کودک و 12 خدمه در آن بودند. هیچ بازمانده ای پیدا نشد.

او در هواپیما بود راثیه ویندانیا، در ماه چهارم با دختر دو ساله و برادرزاده هشت ساله خود باردار است. قبل از بلند شدن ، ویندانیا در حساب اینستاگرام خود سلفی گرفت. او مسافر دیگری بود محمد نور هلیفا تولکه برای شرکت در مراسم خاکسپاری پدرش به جاکارتا سفر کرده بود. و مینار، زنی که قرار بود در 7 ژانویه با هواپیمای دیگری به خانه برگردد. در عوض ، هنگامی که به فرودگاه رسید ، به او اطلاع دادند که برای سفر باید آزمایش PCR ارائه دهد. همین اتفاق برای پنج نفر از اعضای خانواده افتاد. آنها پس از لغو اولین پرواز خود با یک شرکت دیگر ، سوار بوئینگ سقوط کرده شدند زیرا نتایج آزمایش ویروس کرونا نداشتند..

یکی دیگر از افراد در هواپیما ، سند حلیما پوتری، او قبل از بلند شدن به مادرش پیامی فرستاد ، از خانواده می خواهد که نماز بخوانند زیرا آنها از باران شدید می ترسند افتاد. ایندوس پس از مسافرت به پایتخت اندونزی برای به دنیا آوردن نوزادشان به همراه همسرش در حال بازگشت به خانه بود.

بعد از ظهر یکشنبه در آبهای شمال شرقی جاکارتا ، غواصان نجات اولین قطعات هواپیما را پیدا کردند: قطعات بدنه ، توربین یکی از موتورها و چرخ ها. اولین بقایای انسان نیز باقی مانده است. پلیس از خانواده ها خواسته است برای کمک به شناسایی اجساد نمونه های DNA تهیه کنند. مقامات اندونزی هنوز آنها نمی دانند چرا بوئینگ 737 دقایقی پس از برخاستن از آسمان سقوط کرد، اما از کمیته ایمنی حمل و نقل ملی اندونزی (KNKT) ، آنها اطمینان داده اند که محل جعبه های سیاه را از قبل دارند و امیدوارند که آنها را در روزهای دوشنبه یا سه شنبه پیدا کنند.

مطابق با نیویورک تایمز، قبل از همه گیری ، خلبانان اندونزیایی ، به ویژه آنهایی که دارای خطوط هوایی ارزان قیمت هستند ، گفتند که برای پرواز با هواپیماهایی که فکر می کنند خطرناک هستند تحت فشار قرار گرفته اند.. شکایات ناشی از خستگی و کمبود پرداخت به طور گسترده ای گسترش یافته بود ، همچنین ادعاهایی مبنی بر کاهش نظم نظارتی برای بیرون کشیدن هواپیماها از زمین.

در دهه گذشته ، با توجه به پایگاه داده از شبکه ایمنی هواپیمایی، اندونزی ، مجمع الجزایر با بیش از 13000 جزیره پوشش چهار منطقه زمانی بنابراین است کشوری که بیشترین افراد در طول تاریخ طولانی سقوط هواپیما در آن کشته شده اند. در اکتبر 2018 ، همچنین در دریای جاوا ، بوئینگ 737 مکس 8 ، از خطوط هوایی ارزان قیمت هوای شیر، با 189 مسافر و خدمه غرق شد. یک سال بعد ، تحقیقات نتیجه گرفت که علت اصلی این فاجعه نقص در طراحی بوئینگ است. همین مشکل در اثر سقوط مرگبار مکس 8 دیگر در پرواز خطوط هوایی اتیوپی در مارس 2019 ایجاد شد.

در سال 2015 ، یک هواپیما از یک شرکت هواپیمایی اندونزیایی ارزان دیگر ، تریگانا ایر، در پاپوآ گینه نو سقوط کرد با 54 نفر. در سال 2014 162 نفر در پرواز از ایرآسیاکه از شهر سورابایا به سنگاپور در حال پرواز بود که به دریای جاوا سقوط کرد. در سال 2007 ، یک بوئینگ 737 از آدام ایر s 102 خدمهکه از سورابایا بیرون آمد نیز در دریا غرق شد. در همان سال ، اتحادیه اروپا هر 51 شرکت هواپیمایی اندونزی را از حریم هوایی خود منع کرد. در سال 2005 ، هواپیماهای این شرکت خطوط هوایی ماندالا، که از جزیره سوماترا به بالی می رسید ، در یک منطقه مسکونی با 149 نفر در کشتی

برای افزایش تصادفات رانندگی در اندونزی توسط سال ، باید به سال 1997 برگردیم.. پرواز از هوای ابریشم که سفر بین جاکارتا و سنگاپور را در رودخانه موسی ، در جزیره سوماترا انجام داد. آنها مردند 104 نفر. چند ماه بعد ، بدترین فاجعه در تاریخ کشور رخ داد: 234 نفر آنها در اثر سقوط پرواز از تأمین کننده ملی ، گارودا ، در نزدیکی شهر مدان جان خود را از دست دادند. از اواخر دهه 1990 ، بیش از 1000 نفر در سانحه های هوایی در اندونزی جان خود را از دست داده اند.

با توجه به معیارهای

پروژه اعتماد

من بیشتر می دانم



بدون دیدگاه برای آخرین پرواز کاپیتان افوان بر فراز آسمان ناهموار اندونزی

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *