[ad_1]
طراحی نام تجاری JNBY به طور گسترده در پلت فرم چینی Weibo به اشتراک گذاشته شد ، جایی که انتقادات و خشم انباشته شد.
یک برند مد چینی پس از دریافت شکایات طراحی با اشاره به خشونت نژادی یا عبارات پیشنهادی مانند “djame tocarte” ، خط تولید لباس بچه ها را کنار گذاشته و از مصرف کنندگان عذرخواهی کرد. طراحی برند JNBY آنها به طور گسترده در پلت فرم Weibo چین به اشتراک گذاشته شدند ، جایی که برخی انتقادات و خشم را به همراه داشت طرح هایی که برای کودکان و نوجوانان نامناسب تلقی می شوندبه
در تصاویر به اشتراک گذاشته شده شعارهایی مانند “اجازه بدهید به شما دست بزنم” یا “به جهنم خوش آمدید” چاپ شده است. همچنین به طراحی با مراجعه کنید پسری که با تیرهای متعدد زخمی شده است یا دیگری به انگلیسی: “اینجا پر از سرخپوست است. اسلحه بردارید و من آنها را تکه تکه می کنم.”
یکی از کاربران می گوید: “JNBY سعی دارد با این طرح ها چه چیزی را بیان کند؟ من فقط از لباس بزرگسالانش خوشم می آید ، اما انتظار نداشتم خط فرزندانش اینقدر شوم باشد.”
یکی دیگر از کاربران اینترنت ادعا می کند که اقوام مسن تر که انگلیسی صحبت نمی کنند این لباس ها را برای فرزندان خود بدون درک معنی خریدند. مادر عکسی از یک لباس را در Weibo با پیام “به جهنم خوش آمدید” به اشتراک گذاشت و نوشت: “چگونه؟ از چه کسی استقبال می کنید؟ کاربر توضیح داد که والدین غیر انگلیسی زبان او این لباس ها را بدون درک پیام خریدند.
این برند روز پنجشنبه به دلیل “طراحی نامناسب” عذرخواهی کرد.
او در بیانیه ای به Weibo گفت: “ما بلافاصله همه محصولات این سری را از قفسه های خود حذف کردیم ، مواد تبلیغاتی مربوط را پس گرفتیم و یک گروه تخصصی برای تحقیقات داخلی ایجاد کردیم.” JNBY یک برند پوشاک محبوب در چین است که در سال 1994 تأسیس شد.
با توجه به معیارهای
اطلاعات بیشتر
[ad_2]